FACSA y la UJI renuevan el convenio para la Cátedra FACSA Innovación en el Ciclo Integral del Agua

May 28, 2018 por schiva Categoría : Actualidad, Noticias Cátedra 0 comentarios

El rector en funcions de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i el president de FACSA, Enrique Gimeno, han firmat dilluns 28 de maig de 2018 la renovació per tres anys del conveni per continuar amb les activitats de la Càtedra FACSA d´Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua. L’acte ha comptat amb la participació de José Guillermo Berlanga, director d’R+D+i de FACSA, Miguel Ángel Moliner, vicerector en funcions d’Economia i PAS i Sergio Chiva, director de la Càtedra i professor del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció.

Després de la firma, Enrique Gimeno ha destacat l’esforç del personal que integra la Càtedra per «educar i mentalitzar a la ciutadania sobre la necessitat de cuidar i apreciar l’aigua, perquè és un bé escàs». El president de FACSA s’ha mostrat molt satisfet de les activitats realitzades fins ara i espera es puguin, inclòs, augmentar-les.

Per la seua banda, Vicent Climent ha agraït a la societat mercantil la «confiança que ha depositat en el personal investigador per la recerca de solucions conjuntes» i especialment en la «conscienciació de la ciutadania en un problema tan important com aquest que ens afecta a tothom».

La Càtedra FACSA d´Innovació en el Cicle Integral de l’Aigua de l’UJI ha previst un extens programa d’activitats que sota quatre apartats: formació, divulgació i transferència de coneixement, projectes d’investigació i desenvolupament i cultural, inclou accions per incentivar els estudis entre l’alumnat en temes relacionats amb la Càtedra, augmentar la formació de tècnics i professionals, promoure el coneixement i la transferència a la societat, o participar en activitats de caire cultural vinculades amb la seua temàtica.

Memòria de la Càtedra FACSA del Cicle Integral de l’Aigua de l’UJI